Fly Away
Home About Stuffs Twitter Follow Dash

owner


♥ Mutiara Mujahidah ♥

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah. Owner Az_zahrah

Kerana Jarak.
Tuesday 11 November 2014 • 21:45 • 0 comments





Kerana jarak awak putuskan saya.

Kerana jarak awak tinggalkan saya.

Tahukah awak yang sebenarnya jarak itu ada hikmahnya.

Supaya kita tidak banyak melakukan dosa.

Tahukah awak,

ALLAH SWT menjarakkan kita supaya kita mencintai-Nya lebih dari segalanya.

Dan tahukah awak yang ALLAH SWT menjarakkan kita supaya kita merindui-Nya dahulu sebelum kita merindui sesama sendiri?

Sesungguhnya saya bersedih apabila diputuskan.

Tetapi saya bersyukur kerana jaraklah saya meletakkan cinta ini pada-Nya lebih daripada diri awak.

Dan saya redha dengan perpisahan ini kerana kita bertemu kerana ALLAH SWT,

Berpisah juga kerana ALLAH SWT.

Dan tidak mustahil kita akan bertemu kembali kerana-Nya.

Saya kembali bangun dari jatuh tersungkur kerana ALLAH SWT sayangkan saya.

Walaupun kita rasa ALLAH SWT jauh,

Tapi sebenarnya DIA dekat dihati kita.

DIA selalu mendengar rintihan doa-doa yang hamba-Nya panjatkan.

Sesungguhnya,

 Jika kita bersatu atas jalan cinta yang diredhai-Nya,

In Shaa Allah kita akan kekal bersama. 

Cuma satu pesan saya, janganlah awak jadikan jarak ini sebagai satu penghalang untuk cinta yang diredhai-Nya kerana apabila ALLAH SWT kehendaki sesuatu, maka jadilah ia.

KUN FAYAKUN







0 Comments:

Post a Comment


|